ערב שירה בציבור – הטרנד המתחדש אשר ישדרג את האירוע שלכם

פוסטים אחרונים

שירה בציבור – מהתכנסות קהילתית לחגיגה לציון אירוע ממעגלי החיים
טיפים לערב שירה בציבור
עינת שרוף – סיפור שהיה
למה לקחת להקה לחתונה?
כרטיסים זולים להופעות

תגובות אחרונות

    ארכיונים

    ספטמבר 2020
    יולי 2020
    מאי 2020
    פברואר 2020
    אוגוסט 2018
    יוני 2018
    מאי 2018
    אפריל 2018

    כלים
    התחבר
    פיד רשומות
    פיד תגובות
    WordPress.org

    אם חשבתם שערב שירה בציבור מיועד לבני גיל הזהב בלבד, כדאי שתחשבו שוב. מדובר בטרנד הכי לוהט בעולם האירועים העסקיים והפרטיים והוא מתאים למשתתפים מכל גיל.

    שירה משותפת היא מנהג רווח בארץ ובעולם כבר משחר ההיסטוריה. בתרבויות קדומות נהגו לעשות זאת סביב מדורת השבט, כאשר כולם ישובים יחד ללא טלוויזיה או מסכים, מנגנים על כלי נגינה תוצרת עצמית ושרים אל תוך הלילה. אם נודה באמת, לשירה המשותפת הזאת ישנו קסם מיוחד, מעין קהילתיות ותחושה של ביחד כשכל הקולות חוברים למקהלה אחת. תחושת הקהילתיות והביחד, היא גם זו שמונעת מהשירה המשותפת לחלוף מן העולם, וכיום שירה בציבור נחשבת לטרנד מתחדש ואופנתי מתמיד, אשר החל לחלוש גם על עולם האירועים.

     

    להקה לחתונה אש

    שילוב בין זמר שירה בציבור מקצועי, להקה וכל השירים שאתם אוהבים

    כיום יותר ויותר אנשים מחפשים כיצד לערוך אירועים כמה שיותר מקוריים. בין אם מדובר ביום הולדת, בין אם ביום נישואין ובין אם באירועים גדולים יותר כמו בר מצווה או חתונה, אם אתם מחפשים אטרקציה ייחודית שתהפוך את האירוע לבלתי נשכח, כדאי שתשקלו את האפשרות של ערב שירה בציבור. כיום אין מדובר רק במקרן ענק ומערכת הגברה, אפשר לשלב גם זמר מקצועי שילווה אתכם שרים, ואפילו לכלול להקה של נגנים המנגנים מוסיקה חיה ולשיר ביחד לצלילי כל השירים האהובים. שירה משותפת של המון אנשים יחד עם נגינה חיה, יכולה לשדרג כל אירוע ולהפוך אותו לכמה שיותר בלתי נשכח, עבורכם ועבור האורחים.

    התאמה מלאה גם לאירועי חברה וימי גיבוש

    אז סיכמנו ששירה בציבור מתאימה ויכולה לשדרג סוגים שונים של אירועים פרטיים, אבל לא רק. לשיר יחדיו זו פעילות אשר מתאימה לכל סוג של מפגש, לרבות מפגש עסקי לא מחייב. בין אם מדובר באירוע חברה, אירוע של בירה ונשירה, יום גיבוש או יום כיף ובין אם בכל אירוע דומה, הזמנת מנחה ולו רשימה של שירי ארץ ישראל, לצד שירים עדכניים יכולה לקבוע את ההווי של הערב ואת האווירה ולגרום לכולם להיפתח ולהרגיש כיף. תהיו בטוחים שכפעילות מגבשת השירה המשותפת נמצאת במקום הראשון, שכן אין תחליף להרגשת השותפות והביחד שחשה קבוצת אנשים אשר חולקת יחדיו כמה שעות של שמחה אמיתית לצלילי כל השירים האהובים.

    לסיכום: כל אירוע יהפוך למיוחד כאשר המשתתפים מחליטים לשיר יחדיו ואם ברקע יש גם להקה חיה ומנחה מקצועי, מה טוב. נדב לב ישמח להיות לב האירוע שלכם ולעשות לכם ולמשתתפים שמח בכל סגנון מוזיקלי בו תבחרו. לפרטים נוספים ולהזמנות צרו קשר ישירות או דרך האתר!

     

     

     
    WordPress Video Lightbox
    Call Now Button