שירה בציבור לילדי בית ספר

שירה בציבור לבתי ספר

שירה בציבור לילדי בית ספר – יתרונות

מופע שירה בציבור היא פעילות שיכולה להתאים למגוון רחב מאוד של קהלים ובמיוחד לילדים. אם אנחנו רוצים להכיר לילדים מוזיקה ישראלית אז שירה בציבור היא דרך מעולה לעשות זאת. זמרת שירה בציבור לילדי בית ספר יכולה לקרב את הדור הצעיר לשירה העברית לדורותיה ולאפשר להם לשמוח יותר. ניתן לארגן אירועי שירה בציבור בבתי ספר ביום העצמאות, בחנוכה, בפסח ובאירועים וחגים אחרים. אם בבית הספר מארגנים טקס מיוחד כמו למשל טקס תחילת שנה או טקס סוף שנה אפשר לבחור שתהיה בו שירה בציבור של כל הילדים ביחד עם זמר שהוא מנחה מקצועי של שירה בציבור. לקריאה נוספת וצפייה בסרטונים ותמונות ממופעים של שירה בציבור עם נדב לב כנסו לכאן

 

שירה בציבור לילדי בית ספר – איך זה מחזק את הילדים?

שירה בציבור לילדי בית ספר יכולה לחזק מאוד את הילדים שלנו ולאפשר להם לבטא את האהבה שלהם למוזיקה ואמנות. רוב הילדים לא מקבלים הזדמנות לשיר והם שמחים כאשר יש להם הזדמנות לשיר מכל הלב עם החברים שלהם לכיתה.

השירה עצמה יכולה ייחודית מאוד ומהנה והיא יכולה להפוך את האווירה בבית הספר להרבה יותר קלילה ותומכת. אנחנו יכולים לבחור לשיר ביחד עם הילדים שירים שמתאימים לתקופה בשנה או לאירוע אותו אנחנו מציינים. שירה בציבור יכולה להיות בכיתות הצעירות דרך מכובדת לציין את יום הזיכרון לשואה או את יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל. לאירועים אלו אפשר לבחור שירים שקטים ועצובים שיעזרו לילדים להתחבר לאווירה המיוחדת של אותם הימים. בחגים ומועדים שמחים יותר אפשר לבחור שירים שמחים יותר של זמרים מוכרים מאוד מהתרבות העכשווית. אנחנו יכולים לבחור לחשוף גם את הילדים דרך השירה בציבור למוזיקאים שהיו פעם מפורסמים ומרכזיים בתרבות הבידור שלנו.

 

שירה בציבור לילדי בית ספר – לגיבוש האווירה בבית הספר

שירה בציבור לילדי בית ספר יכולה לסייע לנו להפוך את האווירה בכיתות השונות בבית הספר להרבה יותר מגובשת. חשוב שבבתי ספר תהיה אווירה מגובשת כי רק כך יכולים הילדים להרגיש בטוח ונעים. חשוב מאוד שילדים ירגישו שהם יכולים לבטא את עצמם בחופשיות בבית הספר. ארגון אירועי שירה בציבור בבתי ספר יסודיים או בחטיבות ביניים ותיכונים יכולה לעודד את התלמידים לביטוי יצירתיות וביטוי עצמי של מה שהם מאמנים בו ואוהבים. השירים עצמם יכולים להיות בעלי אופי עצוב והם יכולים להיות גם בעלי אופי משמח יותר שישמח מאוד את הילדים ויאפשר להם להרגיש הרבה יותר שמחים בעצמם.

לקוחות מספרים
“לקחנו את נדב וההרכב לאירוע סוף שנה בהפקה ייחודית. היה כל כך כיף ומרקיד ומשמח, העובדים הצעירים רקדו לצד העובדים הותיקים בחברה, כולם יחד נסחפו לתוך השמחה והקצב. תודה על ערב בלתי נשכח בשם החברה.”עליזה שאול, מנהלת משאבי אנוש, “קאבריט”.
המלצות מאירועי שירה לבתי ספר
“האמת שנדב הגיע אלינו בהתראה קצרה לאחר שלהקה אחרת ביטלה לנו מופע ל700 תלמידי חטיבת הביניים יומיים לפני המופע. רכזת החטיבה סגרה איתו מהיום למחר ונדב הגיע כמו מקצוען ונתן מופע מדהים. התלמידים שרו, רקדו ושמחו והיה פשוט נפלא. תודה רבה. שושי – חטיבת בר לב – כפר סבא .

הסרטונים שלנו

הכי שמח פה בעולם
מחרוזת הרקדה שנות השבעים – נותנים בראש
נוסטלגיה מזרחית – חפלה של פעם
מחרוזות של שמחה
אינטימי לפעמים גם טוב

לצלו עכשיו או שלחו לנו הודעה ונחזור אליכם ממש מהר!

    share post

    WordPress Video Lightbox
    Call Now Button