ערב קריוקי עם חברים?

אנו בצוות של נדב לב לפעמים עוצרים כדי לספק מידע מקצועי ולפרגן למקומות אשר קשורים לעולם השירה והבידור, ושאנו חושבים שהם איכותיים. אה והכי חשוב ש-כיף לשיר בהם (: …

בשנים האחרונות הפכו ערבי הקריוקי לבילוי מדהים, חוויתי ומגבש המתאים כמעט לכל אירוע ומטרה. זיופים וצחוקים הם חלק בלתי נפרד מבילוי קריוקי מושלם, אך מה קורה כאשר צצה פדיחה שהורסת את האנרגיה הטובה בחדר? במאמר זה ניתן לכם מספר טיפים אשר ימנעו את הרגעים הללו ויבטיחו לכם ערבי קריוקי מוצלחים ומבדרים.

 

  1. שירים קצרים – ישנם המון שירים שאורכם יותר מ- 5 דקות. כדי לא לשעמם את יתר החברים שלכם, בחרו בחכמה את השירים שאתם מתכננים לבצע – לא תרצו לתפוס את חבר שלכם מפהק בזמן הביצוע המרגש וסוחט הדמעות שלכם. לכן, שימוש מושכל באפליקציה המותקנת על האייפד שתקבלו עם הגעתכם, יעזור לכם לבחור שירים באורך הגיוני אשר יבטיחו את ערנותם של חבריכם ואת ההנאה המושלמת מהחוויה.
  2. ניצול מרבי של חדר הקריוקי – לעיתים, כאשר מגיעים אל חדרי קריוקי פרטיים, אנחנו נוטים לשיר מהספה. אין ספק שהספה היא המקום הנוח ביותר בחדרי קריוקי פרטיים, אך אל לנו לשכוח שחלק משמעותי מהופעת קריוקי טובה תלוי בתנועה שלנו ברחבי החדר ובקשר עם הקהל (המצומצם והמורכב מחברים). מעבר לכך שתמצאו בכל חדר קריוקי במה בנויה, ניתן להשתמש בכל החלל על מנת למצות את יכולת השירה והריקוד שלכם. כך למשל, ניתן להשתמש בחלל החדר המעוצב בסגנון מרוקאי על מנת לרקוד ריקודי בטן.
  3. ראפ למקצוענים בלבד – סביר להניח כי חובבי הראפ שבינכם ישמחו להתנסות בשירים מהסגנון הזה. אך עם זאת, חשוב שתשקלו שוב את הבחירה שלכם: לשמוע ולרקוד ראפ זה בהחלט כיף, אך לשיר ראפ כבר דורש מיומנות ומקצוענות אחרת. אם לא התנסיתם בסגנון השירה הזה קודם לכן ואם אתם לא מתכוונים לתת הופעת ראפ מלאה הכוללת תנועות ידיים ושירה במהירות הנכונה, עדיף שתוותרו מראש, תבחרו סגנון שירה קליל יותר ותמנעו מעצמכם פדיחות מיותרות שהחברים ישמחו לזכור לכם במשך שנים. אבל… הנה מגיע הסעיף הבא שייתן לכם אומץ!
  4. גם בביצוע גרוע ימחאו לכם כפיים – בסופו של דבר בערבי קריוקי כל המשתתפים באים לשיר שירים ולהקשיב לשירים. כשאתם קובעים עם כל החברה’ לחדרי קריוקי, אתם מתבקשים לא רק לשיר אלא גם להקשיב לביצוע של כולם בדיוק כמו שהייתם מצפים שחבריכם יקשיבו לכם. חשוב לזכור כי קריוקי הוא בילוי בשביל הכיף, וכדי שהבילוי יהיה מוצלח ביותר אין צורך להיות זמרים גדולים אלא רק להשתחרר, להיכנס לאנרגיות טובות וליהנות מהערב.

 

אם כן, ערבי קריוקי הם הבחירה הנכונה ביותר לקבוצות אשר מחפשות אחר בילויי שירה וצחוק. בנוסף, חדרי קריוקי פרטיים מזמינים אתכם ליהנות מחוויית בילוי יוצאת דופן בחדרים פרטיים בגדלים וסגנונות שונים המאובזרים במערכות מולטימדיה המתקדמות ביותר בתחום. אז רגע לפני שאתם מזמינים ערב קריוקי בלתי נשכח, שננו את החוקים והבטיחו לכם ערב בלתי נשכח ונטול פדיחות. תהנו!

מוגש מטעם להקת צלילים ונדב לב שירה בציבור

צלצלו עכשיו או שלחו לנו הודעה ונחזור אליכם ממש מהר!

    WordPress Video Lightbox
    Call Now Button