שירה בציבור – לא למבוגרים בלבד!

פוסטים אחרונים

שירה בציבור – מהתכנסות קהילתית לחגיגה לציון אירוע ממעגלי החיים
טיפים לערב שירה בציבור
עינת שרוף – סיפור שהיה
למה לקחת להקה לחתונה?
כרטיסים זולים להופעו

תגובות אחרונות

    ארכיונים

    ספטמבר 2020
    יולי 2020
    מאי 2020
    פברואר 2020
    אוגוסט 2018
    יוני 2018
    מאי 2018
    אפריל 2018

    כלים
    התחבר
    פיד רשומות
    פיד תגובות
    WordPress.org

    %שירה בציבור 1

    אם חיפשתם רעיון מקורי למסיבת יום הולדת המיועדת לילדים, הרשו לנו להמליץ לכם על שירה בציבור. זה כיף, משחרר, ומובטח כי הילדים יחזרו הביתה עייפים אך מרוצים!

    אם נטיתם לחשוב ששירה בציבור זו פעילות המתאימה למבוגרים בלבד, כדאי שתחשבו שוב. גם ילדים יכולים ליהנות מהפעלה כזו, כל עוד היא מותאמת לגילם ומבוצעת על ידי מנחה שירה בציבור בעל ניסיון בתחום וגישה לעולמם.

    שירה בציבור לילדים – יש קשר

    אם בעבר שירה בציבור הייתה מקושרת בעיקר עם בני הגיל השלישי, כיום זהו טרנד אשר כובש רבים. כבר משחר ההיסטוריה, בתרבויות שונות סביב העולם, אנשים אוהבים לשבת ביחד ופשוט לשיר. ילדים אינם שונים ממבוגרים וגם בהם פועם חלום “הכוכב נולד”. יותר מכך הם היו שמחים לבלות ערב בו מושמעים כל הלהיטים האהובים. לפרטים לחצו כאן 

    הסוד טמון בבחירת השירים

    המפתח לערב מוצלח וליום הולדת שילדים יאהבו וייהנו להיות בה הוא הפלייליסט. כאשר מקפידים לשלב שירים שילדים פשוט אוהבים, תהיו בטוחים שכל חגיגת יום הולדת תהפוך להיות הצלחה מסחררת, שהילדים יתחילו לפזז לקצב המוסיקה המתנגנת ושכולם יחזרו הביתה עייפים אך מרוצים.

    %שירה בציבור 2

    אילו שירים מתאימים לילדים?

    כהורים אתם וודאי יודעים מהם הלהיטים אשר כבשו את ליבם של ילדיכם. להיטים עכשוויים של סטטיק ובן אל לצד קלאסיקות של אריק איינשטיין ועוזי חיטמן יככבו במהלך הערב ולא ישאירו אף אחד אדיש. כמובן שכדי שהמסיבה תהיה מוצלחת אפשר לשבת עם כוכבי האירוע, ללמוד על ההעדפות שלהם וכך לבנות פלייליסט מוצלח שישמח אותם ויבטא את הסגנון המוסיקלי שהם אוהבים.

    רוצים להפוך את האירוע למסיבת ריקודים מסחררת? אפשר גם להוסיף כלי נגינה כמו דרבוקה, גיטרה, עוד, כלי הקשה ולסחוף את כל הילדים.

    מה חשוב לדעת?

    כנגזר משמה, שירה בציבור לילדים צריכה להיות מותאמת לילדים. לכן חשוב לבחור באדם אשר יש לו גישה לילדים ועל כן מעודכן בכל הטרנדים והלהיטים שמדברים אל עולמם. חשוב שלאדם שבוחרים יהיה ניסיון קודם, כי מקצועיות תמיד משמעותית להצלחה, ושיהיו לו שירים המתאימים לאירועי שירה בציבור מכל סוג ובהתאמה לכל ז’אנר מועדף. דבר נוסף אליו חשוב להתייחס הוא לילד. מומלץ ורצוי לשלב את הילדים בבחירת השירים כדי שהאירוע יהיה לטעמם.

    נדב לב הוא מוזיקאי המנגן על מגוון גדול של כלי נגינה. האהבה המוסיקלית והחיבור לעולמם של הילדים הוליד את הקונספט של שירה יחד אתם, במטרה אחת ויחידה והיא: לעשות שמח

    WordPress Video Lightbox
    Call Now Button