עינת שרוף – סיפור שהיה

%שירה בציבור 1

סיפור שהיה – איך נסגר לי ערב עובדים גדול ומה הקשר לעינת שרוף

יום אחד, בזמן נסיעה חזרה הביתה ממופע לילדי ביה”ס  הטלפון מצלצל, האפליקצייה לזיהוי שיחות מראה שם של מישהי ואז שם של הבנק הגדול בארץ. חשבתי לעצמי שזו בטח שיחת מכירות בה ינסו לשכנע אותי לעבור ולפתוח חשבון אצלם, אפילו חשבתי לא לענות, אבל משהו בכל זאת אמר לי יאללה. עניתי “הלו צהריים טובים”  ומהעבר השני שואלת אשה – ” שלום הגעתי למשרד של עינת שרוף?”

אני עונה “לא”

“אהה, אז לאן הגעתי?”

“הגעת לנדב לב – אני אומן יוצר וזמר ובין היתר אני גם עושה מופעי שירה בציבור, ולכן אולי התבלבלת במספר…”

” אה אוקיי, איזה סוג של מופעים? ”

ומפה התחילה להתגלגל השיחה על מי אני ומה אני  עושה . מסתבר שהיא מנהלת משאבי אנוש באגף מאוד גדול של הבנק והם בדיוק תכננו ערב עובדים לכ400 עובדים.

עינת שרוף המהממת

עינת שרוף האלופה

אבל כל הזמן הדהדה לי לי תחילת השיחה בראש. אמרתי לעצמי, היא מחפשת את עינת שרוף, שהיא אחת הפרפורמריות האדירות בתחום ולא סתם הגיעה לאן שהגיעה. אני אומנם נותן מופע שהוא בעיני לא פחות טוב אבל הסגנון שלנו בכל זאת שונה, לי אין את השם המוכר שמתנוסס מעליי ( עובדים תמיד יעדיפו כוכבים, כך הם מרגישים שההנהלה משקיעה בהם), ולא בא לי היות תחליף למשהו אחר שהם רצו.
הסברתי לה שאם אנחנו רוצים להתקדם היא חייבת להבין שאני זה אני ועינת שרוף זו עינת שרוף וכל אחד כבודו במקומו, אבל שאם היא מחליטה לקחת אותי אז לא מוכן לשמוע יותר על מי ואיך למה וכמה.

יש לך אולי את המספר של עינת שרוף?

השם של עינת עלה עוד כמה פעמים, היא שאלה אותי אם יש לי את המספר שלה!?… הלו???  יש גוגל כאילו… אולי את רוצה להביא לי את המספר של הבנק המתחרה שלך… ואפילו שאלה אותי אם אני יודע כמה היא לוקחת… אמרתי לה את הסכום שאני מעריך (היא קצת נבהלה) אבל שממש כדאי שתתקשר בעצמה לבדוק. היא גם שאלה על המחירים שלי, (אשר כמובן נמוכים  ממה שאני חשבתי על  של עינת)וכך הסתיימה השיחה.

בשלב הזה הייתי בטוח שזו הפעם האחרונה שאני שומע מהאשה הזו ושגם אם היא לא תצליח להתקדם עם עינת שרוף היא בטח תמצא שם מוכר אחר שעושה שירה בציבור שכן יתאים לה למה שהיא מחפשת.
לא עברה חצי שעה והיא מתקשרת שוב. “שומע נדב, הצלחתי לתפוס את עינת שרוף, היא אפילו יותר יקרה ממה שאמרת לי…(וצוחקת) בוא נקבע פגישה!”

יש אירוע! והוא מדהים, אבל יש את המנהלת המעיקה (חבל שאני לא עינת שרוף…)

וכך היה. קבענו פגישה וסגרנו את הכל  – הרכב של ארבעה נגנים כולל מערכת הגברה וטכנאי סאונד. האירוע התקיים במודיעין והיה אירוע מהמם  ומוצלח.
רק מסתבר שלאשה הזו יש מנהלת שהיתה לא פשוטה והפריע לה משום מה שאנחנו לוקחים הפסקה לאכול ושהנגנים יצאו לעשן סיגריה באירוע… ואולי  חוסר שביעות הרצון שלה העיב קצת על הצלחת האירוע.
אתם יודעים מה ההבדל הגדול בין להיות אומן בעל שם לבין להיות נותן שירות אחד מתוך רשימה.
ההבדל נעוץ בכמה שהלקוח מרשה לעצמו לנהל אותך… הייתי פעם באירוע ששלומי שבת הופיע בו. חתונה. אנחנו הופענו בקבלת הפנים ובהרקדה הראשונה ושלומי בהרקדה העיקרית. מפיקי האירוע כל הזמן ידעו לבוא ולומר לנו, עכשיו אתם עולים, עכשיו תפסיקו, עכשיו השיר הזה, אח”כ השיר הזה דדדאאיייי. שלומי שבת מגיע, הוא מחליט מתי הוא עולה, מתי הוא יורד ומה לשיר. לא מתאים לכם? יאללה ביי יש עוד מלא הופעות… אבל האירוע הזה עם שלומי שווה סיפור בעצמו

אותה מנהלת גם שלחה עובדות שלה אליי עם פתקים של איזה שירים לבצע ולנקוב בשמות של עובדים שיעלו לשיר כאילו הייתי מפעיל קריוקי… אתם מצליחים לדמיין את עינת שרוף מקבלת פתקים עם שמות של שירים ואנשים להזמין אותם לשיר??? אני לא…

לא ניתן לפרצופים חמוצים להעיב על השמחה

היה מה שהיה, ומה שהיה זה מה שהיה צריך להיות, נתתי עוד אירוע פצצה ל400 עובדים באגף התפעולי של הבנק הגדול במדינה. נתנו להם בראש והיה לי מאוד כיף. כי אני מאוד אוהב את העבודה שלי וכי אני אוהב לשיר ואוהב מוזיקה.וזה מה שאני אזכור. בינתיים כבר נכנס אירוע קטן של סניף בית שמש של אותו הבנק שכנראה שמעו עליי דרך האגף…  וגם שם היה מדהים.
אני מאחל לעצמי שבעתיד הקרוב, ייסע איזשהו אומן שירה בציבור שאינני יודע את שמו בדרך חזרה מהעבודה ויקבל טלפון ממנהלת משאבי אנוש של חברה גדולה שתגיד לו “שלום, הגעתי למשרד של נדב לב?” ושהוא ייתן לה מחיר זול משלי בהרבה, ושיקח את האירוע, ושיעלה ויעשה ויצליח. אמן!

לקוחות מספרים

הסרטונים שלנו

הכי שמח פה בעולם
מחרוזת הרקדה שנות השבעים – נותנים בראש
ערב בירה ונשירה בירושלים
שירה בציבור בזום – סיון יגאל בשן (קאבר)
שירה בציבור בזום -מחרוזת שמחה
נוסטלגיה מזרחית – חפלה של פעם
מחרוזות של שמחה
אינטימי לפעמים גם טוב

לצלו עכשיו או שלחו לנו הודעה ונחזור אליכם ממש מהר!

    WordPress Video Lightbox
    Call Now Button